Tilbud på salgsmapper
Når det gælder tryk og salg af salgsmapper til stærke priser, så leverer vi altid varen her på BilligTryksag.dk. Vi har igennem mangeårig erfaring indenfor branchen opnået et indgående kendskab til tryk af papirmaterialer, blandt andet flotte og indbydende salgsmapper.
Vores store erfaring på området betyder blandt andet, at vi er ekstra gode til at finde frem til en specifik kundes behov. Dette fører til ekstra høj kundetilfredshed, og betyder at vi har rigtig mange tilbagevendende kunder.
Kvalitetsmæssigt holder vi altid et højt niveau her på BilligTryksag.dk, uanset om det gælder tryk af salgsmapper, eller de andre papirmaterialer vi tilbyder.
Samtidigt er vi ganske stolte over vores professionelle og kyndige kundeservice, som sidder klar til at besvare spørgsmål vedr. priser, levering, layout og design samt andre spørgsmål der måtte rejse sig, i forbindelse med bestilling af nye salgsmapper.
Topkvalitet med farvetryk på en eller begge sider
Kraftigt 350 g papir
Perfekt til produktblade og tilbud
Priserne er ex moms og fragt
Mere om salgsmapper
Skabeloner til salgsmapper
Vi har herunder samlet nogle standardskabeloner ,som du frit kan bruge til dine salgsmapper. I pakken findes både InDesign-filer og Pdf-filer.
Almindelig 1: 493 x 350 mm
Almindelig 2: 493 x 366 mm
Almindelig med rude: 493 x 366 mm
Almindelig med rude og ryg: 510 x 380 mm
Almindelig med ryg uden rude: 510 x 380 mm
Dobbelt med ryg: 595 x 380 mm
Download alle skabeloner samlet
Generelt om salgsmapper
Salgsmapper er gode at have under armen, når du tager på kundebesøg. Heri kan du samle alle de vigtige informationer om din virksomhed, so m du ønsker kunden skal læse.
Det budskab, som du i første omgang havde tænkt var det, som kunden skulle overbevises om, kan understøttes af de tryksager du overleverer til kunden i forbindelse med mødet.
I en salgsmappe kan du indsætte dine visitkort i slidsen forneden. På den måde har din kunde alle vigtige informationer samlet i mappen og derefter mulighed for at tage visitkortet op af slidsen, når de er klar til at gøre forretninger med dig.
Det vigtigste ved din salgsmappe er, at den repræsenterer dig og din virksomhed på bedst mulige måde. Tænk over budskabet som kunden skal sidde tilbage med, når sælgeren er gået. Hvad er dine såkaldte USP-er? (unique selling points).
Sagt med andre ord, hvordan skiller du dig ud i forhold til mængden? Det er det dine kunder skal sidde tilbage med. Så er der større chance for, at de vælger dig, næste gang de skal bruge produkter, som din virksomhed producerer.
Det bedste er, hvis al dit marketingmateriale har samme budskab, kan du være sikker på, at alle kunder får samme indtryk af din virksomhed.
Jo bedre sammenhæng mellem det, du står for, og det budskab du i virkeligheden overbringer, jo større er chancen for, at du bliver opfattet som troværdig af dine kunder.
Bliv professionel grafisk indkøber med Trykkataloget
Med kataloget får du overblik over papirkvaliteter, farver, trykmetoder og priser på dine tryksager.